Tisdag!


min fina kevin! :)

nu tyckte jag det var dags att skriva en ny uppdatering, fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. :) för det första måste jag säga att det är så himla skönt att det är sommar! det är varmt på dagarna så man slipper frysa så himla mycket, och så är det ljust mycket längre! jag sov hemma hos kevin igår. :) det var verkligen jättemysigt. vi låg inne och åt godis och kollade på film och sen helt plötsligt var klockan 3 på morgonen. då bestämde vi oss för att gå ut och gunga! så gjorde vi det. :) han har en lekplats precis utanför sin lägenhet. jag tror inte jag har skrattat så mycket på jättelänge! :D så klämde vi ihop oss på samma gunga och satt och pratade och pussades bara hur länge som helst. han är så himla söt och gullig hela tiden! så gick vi hemoch kröp ner i hans lilla 90säng. han har ättemycket kuddar och gosedjur som man får trängas med, så man får liksom nästan ligga på varandra när man ska sova! haha :D tur att varken han eller jag är särksillt långa eller så för då hade det inte gått alls :) han är finast i världen iallafall. till frukost åt vi mer godis och sen fick jag lov att åka hem för mamma ringade och undrade vart jag var någonstans.

jag har börjat fota mer också :) ag är inte så duktig men jag tycker det är kul, och mamma ser alltid så glad ut om ag ser på henne efter att jag har krupit runt i trädgården hemma och tagit kort på blommor och sånt. det känns så skönt att jag för henne glad nu och inte ledsen som det bara blev hela tiden förut. :) inte är det så långt kvar på sommarlovet heller. :/ jag ororar mig inte för att börja skolan igen dock. :) det gick ju inte så bra där i slutet av ettan, men jag tror att tvåan kommer gå mycket bättre :D så behöver jag inte åka hem till mamma varje dag efter skolan heller, för jag kan säkert få bo lite mer hos kevin då, bara jag kommer på något bra sätt att säga det på. :/ jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för sist jag berätta, om jonas, så blev det ju bara så fel, och jag vill inte att det ska bli fel igen. hur tycker ni att jag ska göra? :/ jag vill inte att mina föräldrar ska vara ledsna och besvikna på mig.

nu ska jag nog gå och fota lite mer. :) kanske lägger upp något foto nästa gången jag bloggar. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

jag tror inte du ska säga de rakt ut, typ bara krypa fram med de. Om du fattar vad jag menar :) Jag tror de går bra iaf, gör inte du :)

hoppas du kmr på en lösning :)

puss <3

2009-07-30 @ 14:46:59
Postat av: Jonas

Det ser verkligen ut som en brud. x-x Liam goes straight.

2009-08-05 @ 15:06:14
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0