Torsdag!



jag kom på att jag kanske borde skriva lite mer medan jag ändå håller på att skriva att alla ska läsa min blogg. hihi :) det är ju kul om folk faktiskt har något att läsa också! jag mår bra, faktsikt. även fast jag självklart är väldigt ledsen för det som hände mellan mig och max, att det bara helt plöstligt tog slut sådär... :/ jag vet inte riktigt vad det var som hände, men helt plötsligt så ville han inte vara med mig mer sa han och att han tyckte det var bäst att vi gjorde slut. han sa att vi kunde vara kompisar men han svarar inte när jag försöker skriva till honom på msn och han tog bort sin kamrat. jag kan inte hans nummer heller och pappa har tagit min mobil och säger att jag inte får tillbaka den förens dom vet att dom kan lita på mig. allt detta är väll typ en persons fel... jonas. jag tog bort inlägget under här där jag hade lagt in en bild på kevin för att jonas håller på att posta en massa elaka kommenterer på allt jag lägger ut... det gör mig så himla ledsen så jag liksom gruvar mig för att lägga ut något över huvudtaget för jag vet att jonas kommer skriva en massa elaka saker på allt jag gör. jag vet att jag inte är perfekt, men jag vill liksom inte få det utpekat hela tiden...

inte för att jag vill skylla på någon eller skriva värsta ledsna inlägget eller så, för jag mår ganska bra. jag gillade verkligen max och så, men om han inte vill prata med mig så ska inte behöva göra det heller tycker jag. jonas kan vara ganska jobbig att ha och göra med, och både han och ezra var ganska elaka mot honom när jag var och hämtade grus och så... men jag mår helt bra ändå. jag vill väll egentligen inte säga för mycket för jag vet inte riktigt hur det blir, men jag har träffat en ny kille som heter kevin. :) han är jättegullig och så... han är 20 och bor i en egen lägenhet inne i stan. så jag har träffat honom ett par gånger nu och det känns verkligen jättebra! jag måste verkligen skaffa mig lite nya kompisar nu med eftersom charlie helt har slutat prata med mig också, även fast han typ flyttade till stockholm för att vara med sin flickvän... som för övrigt är ezras syster. :/ usch vad krångligt allt blev efter ett tag känner jag med jonas och ezra och allting. jag vill helt bara slippa dom men det går inte så bra tydligen...

nä jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer faktsikt :) jag försökte iallafall ge en liten uppdatring om hur det ser ut i mitt just nu iallafall... det är ganska okej :) imorgon åker jag till kevin igen, fast mamma tror att jag är hos en gammal kompis. jag vågar inte berätta om kevin riktigt än eftersom dom inte riktigt har kommit över hela jonas saken :/

länka era bloggar i en kommentar så ska jag försöka läsa och kommentera så mycket jag hinner :D

Kommentarer
Postat av: Jonas

): emo + slampa = Liam. Srsly fortfarande, DONT HAVE SEX WITH HIM! Och jag gnäller inte på dina fel. Jag uppmärksammar dig om att du blivit en slampa. Inga falska anklagelser tack. Det räcker med att alla redan hatar mig pga dig. Tack Liam.

2009-07-17 @ 01:29:26
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag hatar inte dig Jonas :D Jag tkr de är jätte roligt att prata med dig när du drygar och blir jätte sur xD hahaah



Liam, bry dig inte om Jonas. Han har inget liv eftersom han måste klaga på andras. Han kan lika gärna leva sitt lilla liv med Ezra istället tkr jag :)

2009-07-17 @ 10:54:26
URL: http://nogg.se/LolloGoesBlack
Postat av: Jonas

Louise gå och dränk dig i en å eller nått. Nästa gång du någonsin skriver till mig kan du känna dig blockad. Och jag KLAGAR inte. Hur svårt ska de vara att förstå? Shit alltså. Idioter. Get a life ffs.

2009-07-17 @ 17:58:30
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja du Jonas.. jag tror de är på tiden att du skaffar dig ett liv snart med :)

2009-07-18 @ 09:45:11
URL: http://nogg.se/LolloGoesBlack
Postat av: Emelie

Aja, det är iaf kul att höra om det ;)

Lollo är bästihelavärlden!



just det, Liam är bra på att uppdatera nu!

2009-07-18 @ 13:17:45
URL: http://epen.blogg.se/
Postat av: Jonas

JAg har ett liv. Jag har ezra så stfu

2009-07-19 @ 16:51:50
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/
Postat av: Louise

lol

2009-07-19 @ 19:27:25
URL: http://nogg.se/LolloGoesBlack
Postat av: Louise

Jag skulle hellst inte vilja prata om de så annat folk kan se <33

2009-07-21 @ 21:09:09
URL: http://nogg.se/LolloGoesBlack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0