Torsdag!

det känns som om det är dags att skriva en riktig uppdatering idag! :)
som några av er kanske sett här i min blogg så har jag träffat en ny kille. han är verkligen världens underbaraste och finaste i hela världen. jag såg kommentarerna som ezra och jonas skrev om honom och jag visade dom för max. han blev jättearg på dom och sa att jag inte borde prata med dom eller om dom alls. så jag tänker sluta med det. från och med nu kommer jag aldrig prata om jonas eller ezra igen, och jag hoppas dom slutar läsa min blogg och låter mig vara ifrån från och med nu. jag hatar ingen av dom, men det är ganska tröttsamt att allting få kritik för allt jag väljer att göra. jag klarar mig själv! och jag vill göra det med. snart flyttar jag hem till stockholm igen, och det ska bli så himla skönt! att slippa vara fast här i den här lägenheten. det är tungt liksom. :/ att tänka på allt jag och jonas gjorde här. det känns så fel när jag vet att han gått vidare och det har jag med börjat göra. så det ska bli skönt. tur också att max faktiskt kommer ifrån stockholm han med, så slipper jag skiljas från honom också. han är här just nu, han skippade sin skolavslutning för att få vara här med mig! :) det tycker jag var jättesött av honom. min avslutning är också avklarad nu. så nästa vecka tror jag det blir stockholm för min del!

max iallafall. tänkte skriva lite om honom. vi började prata igenom att han addade min msn, som ganska många gör. så vi pratade och sånt, och ja... sen blev det bara som det blev. :) jag är sötast i hela världen. även fast han mår ganska kasst och skär sig och sånt. jag tror jag håller på att bli kär i honom till och med! det känns så skönt att jag vet att han känner samma sak för mig, så jag behöver inte oroa mig för att han ska gå tillbaka till något ex eller så. det är bara han och jag som gäller nu liksom. :D 

jag saknar grus så jag håller på att spricka! det ska bli så skönt att få träffa honom igen!
hoppas alla mår bra därute och jag hoppas att ni inte slutat läsa min blogg än bara för att jag har varit lite dålig på att uppdatera den! jag ska bättre mig, och det ska nog gå bättre nu när jag mår lite bättre och är lite gladare i allmänhet. nu ska jag och max krypa ner i sängen och se på en film tänkte vi. :) 

hoppas du mår bra också lollo!
bilden ritade max igår. hihi! visst är den söt?


Kommentarer
Postat av: Louise

naw :) de är ju du på bilden Liam :D hihi

Den var jätte fin Max :D

Härligt att känns så bra som de gör nu för dig. Tänker på dig hela tiden, om hur du har de, hur du mår och vad du gör :)



Jag mår bra :D Riktigt bra faktiskt. Fast sen kan man ju störa sig på små saker. Men skit samma :)



Hoppas vi får prata snart igen, de var ett tagsedan nu.



puss <3

2009-06-12 @ 12:13:08
Postat av: hilda

vem läser inte din blogg !!!

aldrig att man slutar eller tröttnar på den,följt den med spänning sedan lollo berätta om dig.... den är båda sorlig,rolig,intressant o spännande ! :)

2009-06-15 @ 20:45:24
URL: http://hiildalindqvist.blogspot.com
Postat av: Jonas

HAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA Puss liam

2009-06-19 @ 16:56:26
URL: http://intoxicatedsmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0