Fredag!

iiih, kevin! :D

hej hej alla därute! :D
idag kommer det smälla. :) idag hade jag tänkt berätta för mamma om mig och kevin. mamma ska ha middag hemma hos sig och så frågade jag om jag fick ta med en, och det fick jag. så jag tänkte passa på att berätta för henne om oss. jag undrar vad hon kommer tycka om honom. :/ hon hade ju inte så mycket emot jonas iallafall, inte så vitt jag vet. det var mer pappa som hade problem med oss, och då hade mamma det också eftersom hon inte direkt hade något att säga till om då. jag kanske ska tillägga att pappa och mamma har skilt sig nu. :) jag tror det är bäst så eftersom pappa jämt försökte bestämma över henne och mycket av det som hände förut, med att jag blev utkastad och så, var pågrund av pappa som sa att man inte fick göra ditten och datten. men nu bor jag och milo bara med mamma och jag tror det kommer bli bra. :) pappa har flyttat till en lägenhet tvärs över stan, det är närmare till hans jobb och så, men han bor ändå en bit bort liksom. jag träffade honom på stan igår och vi gick och åt på mcdonalds. han verkar ha lugnat ner sig lite. han sa att han saknade att träffa mig och milo vare dag och att jag skulle hälsa milo när jag kom hem. det gjorde jag såklart! milo tycker det är jobbigt när pappa inte är hemma hela tiden, han har alltid gillat pappa lite mer än mamma, men mamma har förklarat för honom hur det ligger till så jag tror nog han klarar sig. :) jag ska följa med honom till pappa en stund imorgon var det tänkt, så han får träffa pappa lite. :) hoppas bara att det går bra på middagen ikväll!

jag slutade lite tidigare i skolan idag för våran histrielektion var inställd. så jag åkte hem och nu har jag suttit här och kollat på tv och spelat spel en stund på internet och så kom jag på att jag faktiskt har en blogg som jag lovat att uppdatera lite igen! :D jag får skriva påminnelser i mobilen eller något hihi :D 

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. :) kevin är underbar som vanligt och ja... hihi det var nog allt. jag försöker logga in lite senare ikväll och berättar hur det gick för oss på middagen! så kanske jag sitter en stund på msn också. :) det är så många som skriver när jag är inne så jag måste oftast ha lite tid över när jag ska sitta där, men det gör inget alls. :D jag tycker om att prata med alla människor! ni är alltid så roliga och söta :D vi ses ikväll. :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas att din mamma tyckeer om Kevin (:

Håller tummarna för dig^^

Lngtar tills vi kan prata igen<3

2009-11-07 @ 13:25:49
Postat av: Emelie

fett nice!

goodluck later :]

<3

2009-11-08 @ 19:56:12
URL: http://epen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0