Lördag!

jag mår inte så bra. :/ jag tror jag håller på att bli sjuk. det känns inte som om jag behöver det uppepå allting annat som hänt på den senaste tiden. :/ kevin lagar mat till oss i köket, jag tror det blir tacos. :D han gillar inte när jag är i köket och försöker hjälpa honom så jag fick några grönsaker som jag skulle skära upp och det har jag gjort nu så då sa han åt mig att ta datorn en stund eller se på tv medan han gjorde klart allting. min mage kurrar jättemycket. kevin lagar alltid så himla god mat! :D

hur som helst. jag har fortfarande inte varit hem till mamma och jag har min telefon avslagen. plötsligt nu på kvällen så bankade det jättehårt på rutan och jag och kevin vart båda jätterädda. jag satt kvar i sängen och kevin gick och gläntade på gardinerna, så visade sig att det var min mamma som letat på hans adress och sen åkt över hela stan för att leta på mig. :/ vad ska man tycka om det egentligen? jag öppnade balkongdörren (eller det är liksom en uteplats, eftersom kevin bor på första våningen, men ni fattar) och så pratade jag lite med henne och hon var jätte upprörd och skällde och grät och bad och allting. :/ jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. så tryckte hon in en väska med kläder och saker i igenom dörren och sa sen att när jag tagit mitt förnuft tillfånga så var jag välkommen hem igen, annars fick jag hålla mig borta och ringa till pappa om jag behövde någonstans att sova. :/

så det här är andra gången jag har blivit utslängd hemifrån. kevin har sagt att jag kan bo här tills vi kommer på något annat men jag vill ju liksom inte störa honom hela tiden heller. :/ usch jag vet inte vad jag ska göra. på måndag tänkte jag prata med några av mina kompisar och se vad dom säger... kanske någon lärare. vi har verkligen jättebra lärare på skolan som bryr sig jättemycket om oss! :D så det är jättebra. 

ville bara göra en liten snabb uppdatering så alla vet hur det ser ut för min del numera. :) kevin ropade nu att jag ska hjälpa honom att duka fram och sen ska vi äta. :) hoppas alla har det jättebra! och tack för alla fina kommentarer ni har skrivit! jag läser alla och blir alltid lika glad :D jag ska försöka göra kloka val lollo. :) jag känner att jag inte behöver stressa så länge jag har någonstans att bo iallafall. :) du är jättefin du också fuckedupboy! :D

Kommentarer
Postat av: Izabell

Wow kan knappt tänka mig hur det skulle vara i din sits. Hoppas verkligen allt löser sig mellan dig och din mamma. Vet att jag som inte vet hur hon är eller något men hon borde inte vara så trångsynt :/ Borde det inte räcka med att hennes son är lycklig?

Jaja av vad jag läst den senaste tiden är du värd lycka så fortsätt kämpa <3

2009-11-15 @ 00:09:42
URL: http://izabelleleonora.blogg.se/
Postat av: Emelie

Liam klarar sig alltid,

och Kevin verkar som en jättebra kille(laga mat o allt^^)

så heja Liam! <3

2009-11-15 @ 17:27:37
URL: http://epen.blogg.se/
Postat av: alice

Hey Liam :)

Remember me?

2009-11-16 @ 16:01:57
URL: http://grevholm.blogg.se/
Postat av: Lollo

Oj :/ men vet du vad? Du klarar dig ju alltid Liam (: Du har nog lite tur med dig iaf^^

Tycker att din mamma kan acceptera detta bara.. så löjligt -.-

jaja, hoppas allt är bra annars och att Kevin fortfarande är lika underbar emot dig :D

haha, vad bra att du ska göra kloka val x)

Vi får ta och prata snart!!

puss!<3

2009-11-20 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0