Onsdag!

förlåt tusen gånger att jag aldrig loggade in och berättade hur det gick. som ni kanske förstår gick det inte så bra som jag tänkt mig. :/ kevin kom över precis som vi hade planerat och mamma skakade hand med honom och allt sånt och milo tyckte han hade jättefint hår. :) det blev liksom en bra start tyckte jag! kevin hade till och med klätt upp sig lite och hade svarta kostymbyxor på sig och en ny hoodie som han köpte dagen innan för han ville verkligen göra ett bra intryck på mamma eftersom jag berättat för honom hur rädd jag varit för att berätta för henne pågrund av allt som hänt med jonas och sånt. :/ ag älskar honom så mycket för att han verkligen försökte! nu till det som verkligen hände.

vi kom dit och mamma hade några vänner där inne i finrummet där vi skulle sitta och äta. mamma hade lagat mat hela eftermiddagen nästan och det luktade gott och såg precis lika gott ut. milo kommenterade att min mage kurrade jättehögt och alla skrattade och hade trevligt. :) så började vi äta och vi pratade lite om allt möjligt. mamma frågade kevin hur gammal han var och var han bodde och vad han gjorde om dagarna och sånt. ja vanliga frågor. så blev det tyst lite medan alla åt av sin mat. mot slutet av middagen så tog jag mod till mig och frågade lite snällt om alla kunde lyssna på mig en sekund. så alla tittade upp och kollade på mig sådär liksom "vad tänker han säga nu då?". så sa jag det bara. att kevin var min pojkvän och att vi snart firar 4 månader tillsammans (iiih fyra månader! dom bästa i hela mitt liv!). mamma blev helt tyst och sen började hon gråta och skälla på mig om att jag borde kommit över "dom där fasonerna" snart och att jag borde lärt mig av det som hände med jonas och att jag var omöjlig och så började hon skylla på sig själv för att hon uppfostrat mig dåligt. stämningen gick verkligen i botten och mammas kompisar försökte trösta henne och så, innan hon blev jättearg på kevin som inte ens hade gjort något! :( han satt bara där och höll mig i handen under bordet och var helt tyst! 

så vi gick därifrån iallafall. vi satt ute och frös i en kvart innan bussen kom och så åkte vi tillbaka till kevins lägenhet och kröp ner i hans säng och bara höll om varandra en stund. det var så himla jobbigt och allt blev så himla tokigt. jag vet inte ens vad jag gjorde för att mamma skulle reagera på det där sättet. :( jag antar att hon inte alls är så okej med att jag faktiskt är homosexuell som jag trodde. för jag tror att det är där problemet ligger. kanske har pappa påverkat henne tillräckligt mycket ändå, jag vet inte riktigt. usch jag vet inte vad jag ska göra. så det hände i slutet av förra veckan och jag har fortfarande inte vågat gå hem till mamma, inte pratat med henne i telefon eller loggat in på min facebook för jag har henne där. jag har väll helt enkelt gömt mig från min mamma. :(

jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu. kevin vill att jag ska flytta in med honom på heltid eftersom mamma antagligen inte kommer låta oss träffas men jag vet inte... det känns lite tidigt. jag flyttade ju ihop med jonas jättetidigt och för dom som pratat med mig ett tag och läste min blogg... ja dom vet ju precis hur bra det gick. :/ inte så bra alls faktiskt. jag vill inte förlora kevin som jag förlorade jonas för det gör verkligen jätteont och är bara allmänt dåligt! usch. :( just nu duschar kevin och sen ska vi se på film och krypa ner i sängen och bara mysa lite innan vi ska sova. :) det är en ny dag imorgon (eller egentligen är det redan imorgon hihi) och så får vi se vad som händer. :)

om nu undrar varför jag aldrig är inne är helt enkelt för att jag måste låna kevins dator när jag ska vara inne och han använder den till skolan mycket så han sitter vid den ganska mycket. så jag får sitta när han är klar, och då brukar vi oftast hitta på något kul istället. :) jag måste försöka vara inne mer, jag vet! jag ska verkligen försöka. kanske kan jag lyckas spara ihop till en dator eller om jag vågar gå hem till mamma och hämta min. :/

(såg att min bakgrund hade brutits så jag la in en ny bild som bakgrund. hoppas den här funkar bättre!)

oj det här inlägget blev super mega långt :D sov gott allihopa! jag kommer iallafall. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till med allt Liam! :D

2009-11-11 @ 09:12:59
URL: http://epen.blogg.se/
Postat av: en annan emelie

AAOOUUUHH! fireflies! (y)

2009-11-11 @ 19:40:44
Postat av: Anonym

ojdå, de kanske inte var så bra de med din mamma.. men vet du vad, De löser sig :) de gör de ju alltid på något sätt :)

Tänker faktiskt på dig Liam^^, Hoppas allt går bra nu, och tänk efter noga innan du beslutar dig för ngt så kommer allt bli super :)

puss!! <33

2009-11-13 @ 22:24:45
Postat av: Lollo

Jag glömde skriva namn ^^ hehe x)

2009-11-13 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0