Tisdag!


min älskling! :D

nu har jag tid att skriva lite! :) sitter i skolan just nu och har hål, börjar om en liten stund igen. :) haha fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. :) jag och kevin har det bra, det har vi alltid. han är alltid jättesnäll mot mig, försöker lära mig saker och tar hand om mig. inte alls som jonas. han stöttar mig i allt jag gör och försöker se till att jag har det bra. jag har inte pratat så mycket med mamma, utom när jag ringde henne och frågade henne om hon tyckte att jag skulle ha vaccinet mot svininflusensa. hon tyckte att jag skulle det. kommer ni ta vaccinet? eller har ni redan gjort det? jag tycker det känns lite skrämmande att man kan bli sjuk av det och så. :/ dessutom går inte jag och nålar så bra ihop. :/ men jag vet inte riktigt om jag ska. kevin måste göra det för sitt jobb så jag kanske ska passa på att göra det jag med? jag har verkligen ingen aning. :/ men jag måste rusa nu så jag inte kommer försent till min lektion! ha det så bra alla. :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tycker du ska ta sprutan, jag har gjort de^^,

De gör inte alls ont (: fast man blir lite öm i armen men de går över efter ngn dag så de är ju lugna puckar x) hehe

Hoppas vi kan prata snart<3

puss!<3

2009-11-27 @ 19:41:43
URL: http://sweetmindfuck.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Lika bra o ta sprutan.

Själv blev jag dock riktigt sjuk av den men det gick över efter ett par dagar.

Men bättre det än o få den jävla influensan o ligga sjuk i typ 2- 3 veckor ;)



Ha de gött :3

2009-11-28 @ 20:24:57
Postat av: Emelie

Jag har inte tagit sprutan,

hhi och jag är fortfarande frisk och tänker inte ta den.

jag vill inte riskera någonting ifall det händer något,

har ju klarat mig hittills med alla andra olika influenser(?) som kommit?



Uppdatera snart :]

kram!

2009-12-15 @ 19:37:16
URL: http://epen.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Liam =) Jag testade att gå in på din blogg och blev jätteglad när det fungerade =) blev lite ledsen när du hade tagit bort den förut för jag älskar verkligen din blogg :$ =)



Skulle vilja se din kamrat sida också men det funkar inte att söka efter dig där :( undrar bara om du kanske har tagit bort den igen??? :(



Ha det bra / Frida

2009-12-31 @ 00:06:49
URL: http://fmlthf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0